رویکردهای آموزشی همواره یکی از عوامل ارتقاء کیفیت در نظام های آموزشی بوده است. از آنجا که رویکرد آموزشی تحت تاثیر عواملی مانند ویژگی های فراگیر، مقطع تحصیلی، محتوا و امکانات موجود می باشد، همواره باید تلاش نمود تا بهترین رویکردها مورد استفاده قرار گیرند و یا ابداع شود. با توجه به تغییرات مداوم عوامل مذکور، هدف مجله نشر و اشاعه پژوهش های اصیل و ارزنده ای است که در خصوص رویکردهای نوین آموزشی انجام می شود. دوفصلنامه رویکردهای نوین آموزشی از پژوهش های بین رشته ای مرتبط نیز استقبال می نماید. از جمله زمینه های مورد توجه مجله به شرح زیر می باشد: رویکردهای نوین یاددهی، یادگیری، روش ها و ابزارهای نوین آموزشی، رویکردها و شیوه های نوین تهیه و تدوین محتوای آموزشی، شیوه های نوین ارزشیابی آموزشی و برنامه های درسی، شیوه های نوین پژوهش در رویکردهای یاددهی و یادگیری، شیوه های نوین هدایت و راهنمایی پروژه های پژوهشی.
نمایه سازی
مجله رویکردهای نوین آموزشی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.
اطلاعات مهم مجله
سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه اصفهانکد ژورنال: JR_NEAU
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 8665
سختار سازمانی مجله
آقای دکتر رضا هویدا مدیر مسئول
آقای دکتر احمدرضا نصر اصفهانی سردبیر
خانم دکتر منصوره قضاوی کارشناس نشریه
آقای دکتر علی منصوری هیات تحریریه
خانم دکتر یاسمین عابدینی هیات تحریریه
آقای دکتر رضاعلی نوروزی هیات تحریریه
آقای دکتر محمدرضا آهنچیان هیات تحریریه
آقای دکتر مسعود صفایی مقدم هیات تحریریه
آقای دکتر یوسف ادیب هیات تحریریه
آقای دکتر جواد حاتمی هیات تحریریه
آقای دکتر بختیار شعبانی ورکی هیات تحریریه
آقای دکتر حمید طاهر نشاط دوست هیات تحریریه
آقای دکتر حسن ملکی هیات تحریریه
آقای دکتر رحمت اله مرزوقی هیات تحریریه
آقای دکتر محمد رضا عابدی هیات تحریریه
آقای دکتر احمد شعبانی هیات تحریریه
آقای دکتر محمود مهرمحمدی هیات تحریریه