دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی توسط دانشگاه یزد منتشر می شود.
چشمانداز: قرار گرفتن در صدر نشریات دو زبانه (فارسی و انگلیسی) پر استناد در حوزه کاوشهای مدیریت بازرگانی.
ماموریت: ارتقاء قابلیت ها و توسعه مرزهای دانش حوزه کاوشهای مدیریت بازرگانی به شرح زیر:
تبیین فلسفه و روش شناسی کاوشهای مدیریت بازرگانی؛
نظریه پردازی، تولید الگو و مدلسازی برای دانش مدیریت بازرگانی با گرایشهای آن؛
بسترسازی شیوه های کاربردی کردن یافته های کاوشهای مدیریت بازرگانی؛
فراهم ساختن زمینه های توسعه مطالعات بین رشته ای حوزه کاوشهای مدیریت بازرگانی؛
مرجع بهره گیری محققان و مسولان برای راهیابی و حل مسائل مدیریت و برنامه ریزی بازرگانی.
اهداف: اهداف دوفصلنامه به شرح زیر است:
تبیین رشد و توسعه کاوشهای مدیریت بازرگانی در حوزهها علمی؛
توسعه نظاممند خلاقیت و نوآوری برای گسترش ظرفیتهای کسب، ایجاد، تولید و خلق، تسهیم و بهرهگیری از ایدهها، نظریهها، الگوها، مدلها، ساختارها، فرایندها، سازوکارها، رفتارها و عملکردهای نوین در علوم مدیریت بازرگانی؛
ارتقای بنیانهای پایدار برای نشر دانش مدیریت و برنامهریزی بازرگانی در کشور؛
تلاش برای گسترش انگیزهها و اشتیاق محققان جهت نشر دستاوردهای پژوهشی؛
تعالی رشتههای بازرگانی با تخصصهای مرتبط.
نمایه سازی
دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.
اطلاعات مهم مجله
سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه یزدکد ژورنال: JR_BAR
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 17831
سختار سازمانی مجله
حجت اله صادقی مدیر مسئول
آقای دکتر محمدرضا حمیدی زاده سردبیر
آقای دکتر سیدمحمد اعرابی هیات تحریریه
خانم دکتر لعیا الفت هیات تحریریه
آقای پروفسور محمدصالح اولیاء هیات تحریریه
آقای دکتر علی صنایعی هیات تحریریه
آقای دکتر اکبر عالم تبریز هیات تحریریه
آقای دکتر داریوش فرید هیات تحریریه
آقای دکتر اصغر مشبکی اصفهانی هیات تحریریه
آقای دکتر محمدرضا مهرگان هیات تحریریه