دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی توسط دانشگاه یزد منتشر می شود.
چشم انداز: قرار گرفتن در صدر نشریات دو زبانه (فارسی و انگلیسی) پر استناد در حوزه کاوش های مدیریت بازرگانی.
ماموریت: ارتقاء قابلیت ها و توسعه مرزهای دانش حوزه کاوش های مدیریت بازرگانی به شرح زیر:
تبیین فلسفه و روش شناسی کاوش های مدیریت بازرگانی؛
نظریه پردازی، تولید الگو و مدلسازی برای دانش مدیریت بازرگانی با گرایش های آن؛
بسترسازی شیوه های کاربردی کردن یافته های کاوش های مدیریت بازرگانی؛
فراهم ساختن زمینه های توسعه مطالعات بین رشته ای حوزه کاوش های مدیریت بازرگانی؛
مرجع بهره گیری محققان و مسولان برای راهیابی و حل مسائل مدیریت و برنامه ریزی بازرگانی.
اهداف: اهداف دوفصل نامه به شرح زیر است:
تبیین رشد و توسعه کاوش های مدیریت بازرگانی در حوزه ها علمی؛
توسعه نظام مند خلاقیت و نوآوری برای گسترش ظرفیت های کسب، ایجاد، تولید و خلق، تسهیم و بهره گیری از ایده ها، نظریه ها، الگوها، مدل ها، ساختارها، فرایندها، سازوکارها، رفتارها و عملکردهای نوین در علوم مدیریت بازرگانی؛
ارتقای بنیان های پایدار برای نشر دانش مدیریت و برنامه ریزی بازرگانی در کشور؛
تلاش برای گسترش انگیزه ها و اشتیاق محققان جهت نشر دستاوردهای پژوهشی؛
تعالی رشته های بازرگانی با تخصص های مرتبط.
نمایه سازی
فصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.
اطلاعات مهم مجله
سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه یزدکد ژورنال: JR_BAR
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 19922
سختار سازمانی مجله
حجت اله صادقی مدیر مسئول
آقای دکتر محمدرضا حمیدی زاده سردبیر
آقای دکتر سیدمحمد اعرابی هیات تحریریه
خانم دکتر لعیا الفت هیات تحریریه
آقای پروفسور محمدصالح اولیاء هیات تحریریه
آقای دکتر علی صنایعی هیات تحریریه
آقای دکتر اکبر عالم تبریز هیات تحریریه
آقای دکتر داریوش فرید هیات تحریریه
آقای دکتر اصغر مشبکی اصفهانی هیات تحریریه
آقای دکتر محمدرضا مهرگان هیات تحریریه