فصلنامه مدیریت بازرگانی
Journal of Business Management
مدیریت بازرگانی نشریهای است با رویکرد علمی که با رسالت توسعه دانش مدیریت بارگانی در کشور، شناسایی مسائل مدیریتی سازمانهای ایران و ارانه راهکار برای آن، مقالههای علمی در حوزه مدیریت بازرگانی را به صورت فصلنامه منتشر میکند. این نشریه از مهر ماه سال ۱۳۸۸ آغاز به کار کرد و بصورت فصلی منتشر میشود.
موضوعات پذیرش مقالات:
مدیریت راهبردی
اداره امور کسب و کار
مدیریت راهبردی و عملیاتی بازاریابی
مباحث نوین بازاریابی
مدیریت منابع انسانی و رفتار در حوزه کسبوکار
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - مرجع مجلات علمی