مجله مدیریت برند فصلنامه ای با رویکرد علمی-پژوهشی است.
رسالت مجله توسعه دانش مدیریت در زمینه های راهبرد و بازاریابی از طریق انتشار پژوهش های بومی با موضوع برند و مدیریت آن است و پذیرای مقالات علمی - پژوهشی در زمینه برند است.
مقاله های ارسالی در ابتدای امر از لحاظ موضوع و دارا بودن چارچوب علمی - پژوهشی بررسی گردیده و سپس برای داوری ارسال خواهند گردید.
این فصلنامه به موجب نامه شماره۱۶۸۳۲۱/۱۸/۳ مورخ ۱۳۹۴.۸.۱۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای درجه علمی- پژوهشی است.

نمایه سازی

فصلنامه مدیریت برند تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه الزهرا
کد ژورنال: JR_BMR
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 18705

سختار سازمانی مجله

خانم دکتر زهرا رزمی مدیر مسئول
آقای دکتر اسدالله کردنائیج سردبیر

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه الزهرا