دوفصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی

دوفصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی

bi-quarterly journal of Higher Education Curriculum Studies




دو فصلنامه مطالعات برنامه درسی در آموزش عالی بمنظور پرداختن به مسائل و چالش های برنامه درسی در محیط آموزش عالی و در  راستای تفکر و عمل تخصصی در برنامه درسی و گذر از دوران ارایه پاسخ های یکسان به سئوالات برخاسته از محیط های مختلف برنامه درسی و رسیدن به دوران تلاش های سازمان یافته در بستر آموزش عالی،  به همت جمعی از متخصصان برنامه درسی و آموزش عالی با حمایت انجمن مطالعات برنامه درسی ایران متولد شده است تا ضمن انتشار آثار و تلاش های صاحبنظران و پژوهشگران در زمینه برنامه درسی در آموزش عالی،  بنیاد نظری و رویه های عملی در این حیطه را توسعه دهد و بیش از پیش بر طرح پرسش ها و تدارک پاسخ های تخصصی در این زمینه نوپا دامن زند.

اعتبار درجه علمی – پژوهشی این نشریه، طبق نامه شماره 2004/11/3  مورخ 1/12/1388 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تائید قرار گرفته است