گروه علوم تربیتی دانشگاه مازندران در راستای تلاش برای ایجاد زمینه های مناسب تولید دانش در حیطه آموزش عالی، اشاعه تحقیقات علمی آموزش عالی در سطح ملی و بین المللی، همکاری با دستگاههای اجرایی آموزشی و پژوهشی و تحلیل مسائل برنامه ریزی در جهت کاهش خلاء مطالعات در حوزه برنامه ریزی آموزشی دوفصلنامه ای را با عنوان مطالعات برنامه ریزی آموزشی (رویکرد علمی-پژوهشی) با کسب مجوز (شماره 179855 مورخ 14/9/1390) از وزارتین علوم، تحقیقات و فن آوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می نماید. این دوفصلنامه نشریه ای دانشگاهی است که در نظر دارد به انتشار پژوهش های نظری و آزمایشی معطوف به مسائل برنامه ریزی آموزشی بپردازد.

نشریه بر اساس نامه شماره 179855 مورخ ۱۳۹۰/۰۹/۱۴ از سال 1391 موفق به دریافت درجه علمی- پژوهشی از کمیسیون محترم نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گردید.
دوفصلنامه مطالعات برنامه ریزی آموزشی بر اساس آخرین ارزیابی دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به کسب رتبه (ب) گردیده و در پرتال نشریات علمی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری قابل مشاهده می باشد.
نشریه با انجمن آموزش عالی همکاری دارد .

حوزه تخصصی: برنامه ریزی آموزشی

نمایه سازی

مجله مطالعات برنامه ریزی آموزشی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه مازندران
کد ژورنال: JR_EPSJ
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 1526

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر محسن حاجی تبار مدیر مسئول
آقای پروفسور ابراهیم صالحی عمران سردبیر
خانم دکتر زینب کرمخانی مدیر علمی و اجرایی
آقای حسین نریمانی مدیر داخلی

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه مازندران