مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با دسترسی آزاد، در جلسه ۱۳۸۲/۱۲/۲۲ هیئت نظارت بر مطبوعات، موفق به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است. همچنین در پنجاه و دومین جلسه کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور، ۱۳۸۳/۱۰/۱۹، موفق به کسب رتبه علمی- پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی گردید.

هدف از انتشار این فصلنامه بالا بردن دانش علمی و پژوهشی محققین اساتید و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه و دانشجویان دانشکده های علوم پزشکی و علوم پایه سراسر کشور می باشد.

مجله علمی- پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به منظور گسترش و اعتلای سطح دانش و پژوهش اصیل در زمینه‌های گوناگون دانش پزشکی و رشته‌های وابسته به آن انتشار می‌یابد. این مجله، مقالات اصیل پژوهشی (Original Articles) ، مقالات مروری (Review Articles) ، گزارش مورد (Case Reports)، نامه به سردبیر (Letter to the Editor) و مقاله کوتاه (Short Communication) را برای چاپ می‌پذیرد.

نمایه سازی

مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
کد ژورنال: JR_JBUM
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 2646

سختار سازمانی مجله

آقای کاظم قائمی مدیر مسئول
آقای مهدی بلالی مود سردبیر

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند