مجله خانواده و بهداشت نشریه دارای رتبه علمی_پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا است که هدف از انتشار آن ارائه نظریه ها، نتایج پژوهش ها و دستاوردهای علمی در زمینه روانشناسی, علوم اجتماعی و علوم پزشکی ، بهداشتی و درمانی می باشد که به دنبال آن ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش، تبادل و توسعه آموخته ها و تجربیات تازه علمی و آشنا کردن دانش آموخته گان با آخرین یافته های علمی را در بر دارد.

مجله خانواده و بهداشت از بدو تاسیس (سال ۱۳۸۹) بصورت فصلنامه منتشر می گردد.

مقالات مورد پذیرش دراین نشریه براساس مصوبات شورای نویسندگان به شرح ذیل می باشد:

مقالات پژوهشی (Original article) مقالات مروری (Review article)

فرایند داوری مقالات مورد بررسی دراین نشریه بصورت داوری دو سوکور (Double Blind) بوده و کلیه مقالات توسط دو داورعلمی و یک داور آماری با رای شورای نویسندگان مجله، مورد ارزیابی قرار میگیرند

نشریه خانواده و بهداشت به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا، که توسط موسسه شیران نگار اردبیل منتشر می‌شود؛ در پژوهش‌های حوزه روانشناسی و روان‌پزشکی و علوم سلامتی متعهد به اعمال اصول اخلاقی روانشناسی بر مبنای بیانیه‌های انجمن روانشناسی امریکا (APA) است.

نمایه سازی

فصلنامه خانواده و بهداشت تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا
کد ژورنال: JR_ASTAR
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 13626

سختار سازمانی مجله

آقای مقصود فقیرپور مدیر مسئول
خانم زهرا محتشم امیری سردبیر
خانم دکتر نگین مددزاده مدیر داخلی
آقای دکتر محمد ابراهیمپور نمین ویراستار ادبی
آقای دکتر مهدی مقدم تبریزی ویراستار انگلیسی

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا