نشریه مطالعات سبک شناختی قرآن کریم ؛ اولین نشریه تخصصی تک محور با حوزه زبان شناختی قرآن کریم که از سوی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم (دانشکده علوم قرآنی خوی) با داوری بسته و دو سو ناشناس منتشر می شود .

هیچ هزینه ای از نویسندگان محترم جهت داوری و انتشار دریافت نمی شود، و دست اندرکاران این مجله با حمایت های مادی و معنوی صاحب نظران رشته زبان و ادبیات عربی و علوم قرآن و حدیث و مسئولین محترم رده بالای دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ،به جد در پی آنند که این نشریه را در اسرع وقت مطابق با معیارهای آکادمیک و قانونی وزارت علوم و تحقیقات قرارداده و آن را به جایگاه مطلوب و واقعی خود ارتقاء دهند.هیات تحریریه این نشریه صادقانه و با آغوش باز از انتقادات ، پیشنهادات و نظرات کلیه صاحب نظران ، نویسندگان و پژوهشگران عرصه قرآنی چه در ارائه مقاله و چه در بهبود کیفیت امور نشریه استقبال می نماید و نیز هرگونه مقاله ای که یک سوی آن سبک شناختی و سوی دیگرش متن قرآن باشد استقبال می کند و متعهد می شود در بازه زمانی حداکثر ۳۰ روزه نتیجه نهایی مقاله را به اطلاع نویسنده (گان) محترم برساند .جهت هر گونه سوال و امور مرتبط با نشریه می توانید با آدرس askar.babazadeh@gmail.com در ارتباط باشید.

به اطلاع پژوهشگران گرامی می رساند مجله" مطالعات سبک شناختی قرآن کریم" از شمار اول سال ۱۳۹۹ طبق ارزیابی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دارای رتبه "ب" است.

نمایه سازی

مطالعات سبک شناختی قرآن کریم تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
کد ژورنال: JR_TSHQ
تاریخ درج سایت: شنبه، ۹ آذر، ۱۳۹۸
تعداد نمایش: 8311

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر عسگر بابازاده اقدم مدیر مسئول
آقای دکتر خلیل پروینی سردبیر
آقای دکتر عبدالاحد غیبی هیات تحریریه
آقای دکتر مرتضی قائمی هیات تحریریه
آقای دکتر علی نظری هیات تحریریه
خانم دکتر زهره اخوان مقدم هیات تحریریه
آقای دکتر رضا امانی هیات تحریریه
آقای دکتر حسین تک تبار فیروزجائی هیات تحریریه
آقای دکتر علی حاجی خانی هیات تحریریه
آقای دکتر محسن دیمه کار گراب هیات تحریریه
آقای دکتر امیر مقدم متقی هیات تحریریه
آقای دکتر علیرضا نظری هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم