فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش

فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش

Advertising and sales management quarterly



پوستر فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش

نشریه مدیریت تبلیغات و فروش نشریه ای است با رویکرد علمی که با رسالت توسعه دانش مدیریت بارگانی در کشور، شناسایی مسائل مدیریتی سازمان های ایران و ارائه راهکار برای آن، مقاله های علمی در حوزه مدیریت بازرگانی را به صورت فصلنامه منتشر می کند. این نشریه از سال 1399 با عنوان رهیافتی در مدیریت بازرگانی آغاز به کار کرد و از سال 1401 به نشریه مدیریت تبلیغات و فروش تغییر نام داده و بصورت فصلی منتشر می شود.