نشریه مدیریت تبلیغات و فروش نشریه ای است با رویکرد علمی که با رسالت توسعه دانش مدیریت بارگانی در کشور، شناسایی مسائل مدیریتی سازمان های ایران و ارائه راهکار برای آن، مقاله های علمی در حوزه مدیریت بازرگانی را به صورت فصلنامه منتشر می کند. این نشریه از سال 1399 با عنوان رهیافتی در مدیریت بازرگانی آغاز به کار کرد و از سال 1401 به نشریه مدیریت تبلیغات و فروش تغییر نام داده و بصورت فصلی منتشر می شود.
نمایه سازی
فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.
اطلاعات مهم مجله
سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه خلیج فارسکد ژورنال: JR_BUMARA
تاریخ درج سایت: یکشنبه، ۱ تیر، ۱۳۹۹
تعداد نمایش: 20243
سختار سازمانی مجله
آقای دکتر حیدر احمدی مدیر مسئول
آقای دکتر طهمورث حسنقلی پور یاسوری سردبیر