فصلنامه «تحقیقات حقوقی بین المللی» به استناد نامه شماره ۱۱۹۰۱-۱۳۹۹ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شماره بهار ۱۴۰۰ دارای رتبه علمی می باشد.

مجوز این فصلنامه در تاریخ ۲۴/۱۰/۱۳۸۴ از کمیسیون بررسی و تایید مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است و برابرنامه شماره ۳۲۹/۱۲۴ اداره کل امور مطبوعات خبرگزاری های داخلی جمهوری اسلامی ایران وزارت ارشاد اسلامی، معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغات، پروانه نشر آن صادر گردیده است.

این فصلنامه با هدف نشر دستاوردهای علمی – پژوهشی در محور های مختلف حقوق شروع به فعالیت نموده و بستری مناسب برای بحث و گفتگو و انتقال نظرات و نتایج به دست آمده درباره پژوهش ها و تحقیقاتی است که در رابطه با موضوعات مربوط به رسالت مجله مطرح می گردد. از اینرو تمامی مقالاتی که به موضوعات و مطالعات مرتبط با حقوق اختصاص داشته باشد و بنابر چارچوب ساختار علمی مجله تحریر شده باشد امکان چاپ در این مجله را خواهد داشت . لذا صاحب نظران و اندیشمندان می توانند با عضویت در سامانه، مقالات خود را جهت بررسی و چاپ در این فصلنامه ارسال نمایند.

نمایه سازی

فصلنامه تحقیقات حقوق بین المللی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
کد ژورنال: JR_JALR
تاریخ درج سایت: سه شنبه، ۱۶ شهریور، ۱۴۰۰
تعداد نمایش: 8616

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر صادق سلیمی مدیر مسئول
آقای دکتر سیدباقر میرعباسی سردبیر
آقای دکتر محمدعلی اردبیلی مشاور علمی
آقای دکتر حسین آقایی جنت مکان مشاور علمی
خانم دکتر بهشید ارفع نیا جانشین سردبیر
آقای دکتر محمدرضا پیرهادی مدیر داخلی
آقای دکتر گودرز افتخارجهرمی هیات تحریریه
آقای دکتر احمد شمس هیات تحریریه
آقای دکتر محمدرضا مجتهدی هیات تحریریه
خانم دکتر بهشید ارفع نیا جانشین سردبیر

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز