نشریه پردازش سیگنال پیشرفته دانشگاه تبریز، دوفصل‌نامه تخصصی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز است که با کسب مجوز از دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (طی نامه شماره ۳/۱۸/۶۹۹ مورخ ۱۳۹۸/۰۱/۱۰)، دارای درجه «علمی - پژوهشی» است. (بر اساس آیین‌نامه نشریات علمی شماره عتف_آ_۳۱۰۴ ابلاغی مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تاریخ ابلاغ آیین‌نامه مذکور، به‌جای دسته‌بندی نشریات به‌صورت «علمی - پژوهشی» یا «علمی - ترویجی»، تمامی نشریات مشمول آیین‌نامه مورد اشاره با عنوان یکسان «نشریه علمی» شناخته می‌شوند).

هدف از انتشار این مجله، نشر آخرین دستاوردهای پژوهشگران در زمینه همه موضوعات تخصصی مرتبط با پردازش سیگنال (پردازش تصویر و ویدئو، پردازش گفتار، پردازش سیگنال‌های پزشکی، پردازش تصاویر پزشکی، پردازش سیگنال‌های مخابراتی، پردازش سیگنال‌های اپتیکی، پردازش سیگنال‌های آکوستیکی، پردازش سیگنال‌های هوایی و رادار، سنجش از دور، سیستم‌های مخابراتی، شبکه‌های مخابراتی و …) به‌منظور گسترش مرز دانش و فناوری در این حوزه‌ها است. در این راستا از کلیه پژوهشگران، متفکران و مبتکرین دعوت می‌شود که برای تحقق اهداف یادشده، مقاله‌های پژوهشی اصیل خود را به زبان فارسی تهیه کنند و از طریق سامانه مخصوص وب‌سایت نشریه، به‌صورت آنلاین ارسال نمایند.

 

نمایه سازی

دوفصلنامه پردازش سیگنال پیشرفته تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه تبریز
کد ژورنال: JR_JASP
تاریخ درج سایت: یکشنبه، ۱۸ مهر، ۱۴۰۰
تعداد نمایش: 6687

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر محمود محصل فقهی مدیر مسئول
لیلی محمد خانلی سردبیر
آقای دکتر افشین ابراهیمی هیات تحریریه
آقای دکتر حمیدرضا ابوطالبی هیات تحریریه
آقای دکتر علیرضا ذوالقدر اصلی هیات تحریریه
آقای دکتر احسان اله کبیر هیات تحریریه
آقای دکتر سعید مشگینی هیات تحریریه
آقای دکتر حمید عرب نیا اعضای هیات تحریریه بین المللی

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه تبریز