سیستم های فازی و کاربردها، از انتشارات ادواری و علمی انجمن سیستم های فازی ایران است که به زبان فارسی انتشار می یابد. هدف از انتشار نشریه، معرفی و ترویج جنبه های گوناگون نظریه و کاربردهای سیستم های فازی در سطح علمی قابل قبول برای دانش آموزان، دانشجویان، پژوهشگران، اعضای هیات علمی و کاربران تخصصی است.

سیستم های فازی و کاربردها از مقالات در زمینه های تفکر فازی، مبانی و اصول نظری و کاربردی سیستم های فازی، تدریس و یادگیری و آموزش نظریه فازی و مطالب مناسب در سطح کتب درسی دانش آموزان و دانشجویان و کاربردهای این نظریه در علوم دیگر استقبال می کند.

سیستم های فازی و کاربردها دو شماره در هر سال منتشر و نسخه الکترونیکی آن برای اعضای حقیقی و حقوقی و مشترکین انجمن سیستم های فازی ایران ارسال می گردد.

مقالات قابل انتشار در نشریه سیستم های فازی و کاربردها مقالات پژوهشی ( research / original / regular article)، مروری (Review Article)، کوتاه (Short Paper)، مطالعه موردی (Case-study)، کاربردی (Applied Article)، فنی (Technical Paper) و ترویجی می باشند.

به منظور تسهیل اجرای امور نشریات علمی، از تاریخ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ طبق آیین نامه شماره ۱۱/۲۵۶۸۵ وزارت علوم تحقیقات و فناوری همه نشریات با عنوان (نشریه علمی) شناخته می‌شوند.

نمایه سازی

دوفصلنامه سیستم های فازی و کاربردها تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

انجمن علمی: انجمن سیستم های فازی ایران
کد ژورنال: JR_JFSA
تاریخ درج سایت: شنبه، ۶ آذر، ۱۴۰۰
تعداد نمایش: 7249

سختار سازمانی مجله

آقای پروفسور ارشام برومند سعید مدیر مسئول
آقای دکتر حسن میش مست نهی سردبیر
آقای دکتر حامد احمد زاده مدیر اجرایی
آقای دکتر محسن عارفی ویراستار ارشد
آقای پروفسور ارشام برومند سعید هیات تحریریه
آقای دکتر سید علی ترابی هیات تحریریه
آقای دکتر علیرضا خواستان هیات تحریریه
آقای پروفسور ولی درهمی هیات تحریریه
آقای دکتر محسن عارفی هیات تحریریه
آقای دکتر ماشاالله ماشین چی هیات تحریریه
آقای دکتر حسن میش مست نهی هیات تحریریه
آقای دکتر حسین نظام آبادی پور هیات تحریریه
آقای دکتر مقصود امیری هیات تحریریه