ماهنامه برندآفرین تنها ماهنامه علمی-تخصصی در حوزه برند است که با شماره ثبت ۸۳۶۹۴ در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و شاپا چاپی ISSN: ۲۷۱۷-۰۶۸۳ و شاپا الکترونیک ISSN: ۲۷۸۳-۳۸۰۱ در مرکز اطلاعات شماره استاندارد بینالمللی پیایندها و شماره های ثبت علامت تجاری ۳۴۷۰۶۲ و ۳۷۲۹۵۴ و ۳۸۲۲۰۸ در اداره مالکیت معنوی ایران، تمرکز فعالیت خود را بر انتشار محتوای علمی ناب پژوهشگران محترم قرار داده و تا کنون موفق به چاپ و انتشار صدها مقاله در این حوزه شده است.
حوزه های پذیرش مقالات:
مدیریت (بازاریابی، برند، منابع انسانی، رهبری، مالی، استراتژی و...) – روانشناسی (نورومارکتینگ، نوروبرندینگ، نورولیدرشیپ، نورومرچندایزینگ، علوم شناختی، خودشناسی و...)
نمایه سازی
ماهنامه برندآفرین تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.
اطلاعات مهم مجله
کد ژورنال: JR_BRAFتاریخ درج سایت: یکشنبه، ۲۸ آذر، ۱۴۰۰
تعداد نمایش: 5541
سختار سازمانی مجله
آقای دکتر سید محمد مهاجر سردبیر
آقای دکتر علیرضا عاشوری رودپشتی دبیر تخصصی
آقای دکتر علی سعدوندی دبیر تخصصی
آقای دکتر محمد حق پناهی هیات تحریریه تخصصی
آقای دکتر رضا عمرائی اعضای هیات تحریریه بین المللی
خانم افسانه رفیعی آشیانی هیات تحریریه