نشریه علمی-تخصصی دستاوردهای نوین در برق،کامپیوتر و فناوری، یک نشریه الکترونیک تخصصی است که به صورت فصلنامه و به زبان فارسی و چکیده انگلیسی منتشر می شود. این نشریه پذیرای مقالات پژوهشی (Research Paper) ، مروری (Review Article)، مطالعه موردی (Case study)، روش شناسی (Methodologies)، کاربردی (Applied Article )، مفهومی (Conceptual paper) در حوزه های برق ،کامپیوتر و فناوری می باشد.

مجوز انتشار این نشریه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ  ۱۷ /۰۹/ ۱۴۰۰ با شماره ثبت ۸۹۲۳۱ اخذ شده است و به صورت فصلنامه می باشد.در هر شماره حداقل ۷ مقاله منتشر می شود.فرایند داوری مقاله در این نشریه دوسو ناشناس است به این معنی که هویت نویسندگان و داوران برای همدیگر در طول فرایند داوری پنهان باقی می ماند.  سیاست انتشار نشریه به صورت دسترسی آزاد به متن کامل مقالات می باشد. فایل تمام متن مقالات به شکل pdf در تارنمای نشریه قرار گرفته است و مراجعه ‌کنندگان می توانند به طور رایگان آن را دانلود و با ذکر منبع در تارنماهای دلخواه منتشر کنند.شماره شاپا(ISSN) مجله ۰۰۱۸-۲۸۲۱ ‪. می باشد

این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات، تابع قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.

وب سایت مجله :https://jnaect.ir

ایمیل مجله: info@jnaect.ir

لینک ثبت نام در مجله : https://jnaect.ir/reguser

نمایه سازی

فصلنامه دستاوردهای نوین در برق،کامپیوتر و فناوری تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

کد ژورنال: JR_JNAECT
تاریخ درج سایت: شنبه، ۲۵ دی، ۱۴۰۰
تعداد نمایش: 14532

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر محمد دوستی زاده مدیر مسئول
خانم رزیتا جمیلی اسکویی سردبیر
خانم مرضیه ملکی کارشناس نشریه
خانم مائده عابدینی بقا هیات تحریریه
آقای دکتر امیرحسین خسروی پور هیات تحریریه
خانم دکتر سمانه خطی هیات تحریریه
آقای عبدالوهاب احسانی راد هیات تحریریه
آقای حشمت اله نوری زاده هیات تحریریه
آقای محمد زند هیات تحریریه
زهرا شهپر هیات تحریریه
آقای جعفر طاوسی هیات تحریریه
آقای دکتر فرزاد خواجه خلیلی هیات تحریریه
آقای علیرضا محمودی فرد هیات تحریریه
خانم سیده صفیه سیادت هیات تحریریه
آقای پروفسور مصطفی عیدیانی هیات تحریریه
آقای مصطفی اخوان صفار هیات تحریریه
آقای کیانوش کیانفر هیات تحریریه
خانم الهه مرادی هیات تحریریه