فصلنامه بررسی های مدیریت رسانه
Media Management Reviews
نشریه «بررسیهای مدیریت رسانه» یک نشریه علمی است که از فرایند همترازخوانی (Peer Review) و شیوه داوری دوسوناشناس (Double- Blinded Refereeing) بهره میبرد. هدف اصلی نشریه «بررسیهای مدیریت رسانه»، توسعه پیکره دانشی رشته نوپای مدیریت رسانه است که نه تنها برای پژوهشگران مدیریت رسانه دستیابی به ادبیات این حوزه را فراهم خواهد نمود بلکه به مدیران رسانه برای شکلدهی به تصمیمات مبتنی بر شواهد در سازمانهای رسانهای کمک خواهد کرد. مالکیت مادی و معنوی این نشریه به دانشگاه تهران تعلق دارد. زبان اصلی فصلنامه فارسی است اما کلیه مقالههای چاپ شده به شکل چکیده بلند ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمهای به زبان انگلیسی نیز منتشر میشوند تا خوانندگان بینالمللی نیز بتوانند اهم یافتههای مقالهها را دریابند. حوزه موضوعی نشریه تمامی پژوهشهای مرتبط با مسائل مدیریتی سازمانهای رسانهای است که از رویکردهای مرور نظامند ادبیات، فراتحلیل، فراترکیب و ... استفاده کرده باشند.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - مرجع مجلات علمی