فصلنامه علمی تخصصی پژوهش های بازاریابی اسلامی توسط گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با هدف فراهم نمودن زمینه ایجاد مبادلات علمی، تجمیع، ارتقاء و توسعه دانش، انتشار و توزیع اطلاعات در زمینه رویکردهای نوین به ارتباط بازاریابی و اسلام (در تئوری و عمل) از تابستان ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز نموده است.

این نشریه کلیه موضوعات مرتبط با حوزه بازاریابی که از منظر دینی و اخلاقی مورد بررسی قرار گرفته باشند، به ویژه تحقیقات بین رشته ای، را پوشش می دهد. این تحقیقات می توانند به صورت تجربی از نوع کمی یا کیفی، مفهومی، نظریه محور، مطالعات موردی و فراتحلیل باشند. این نشریه ضمن استقبال از موضوعات مبترکانه و بدیع، تمرکز خود را بر روی نیازهای روز جامعه (ملی و بین المللی) و پیوند بین اسلام و مسلمین قرار داده است. از جمله مهمترین زمینه های تحقیقاتی پیشنهادی عبارتند از: بازاریابی کالا و خدمات اسلامی، هنر و سبک زندگی اسلامی، مهمان نوازی و گردشگری اسلامی، الگوهای عبادی در کسب و کار، کسب و کار جوامع اسلامی، قوانین رفتار و اخلاق اسلامی، تجارت با جهان اسلام، مصرف کننده مسلمان و الگوهای مصرف، برندسازی و جایگاه یابی اسلامی، آمیخته بازاریابی اسلامی، داروسازی و بهداشت اسلامی، بازارهای حلال و زنجیره تامین حلال، بازاریابی مالی اسلامی، نوآوری و کارآفرینی اسلامی و ... .

نمایه سازی

فصلنامه پژوهش های بازاریابی اسلامی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد
کد ژورنال: JR_IMR
تاریخ درج سایت: دوشنبه، ۷ شهریور، ۱۴۰۱
تعداد نمایش: 2673

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر سیدحسن حاتمی نسب مدیر مسئول
خانم دکتر شهناز نایب زاده سردبیر
آقای دکتر محمدتقی هنری مدیر داخلی
آقای دکتر سید محمد مقیمی هیات تحریریه
آقای دکتر حسین وظیفه دوست هیات تحریریه
آقای دکتر سعید سعیدا اردکانی هیات تحریریه
آقای دکتر داریوش فرید هیات تحریریه
آقای دکتر وحیدرضا میرآبی هیات تحریریه
آقای دکتر پیمان غفاری آشتیانی هیات تحریریه
آقای دکتر جواد ایروانی هیات تحریریه
آقای دکتر علی اصغر هادوی نیا هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد